donderdag 6 augustus 2015

ALLOFME: ontmoetingsplek voor jongeren met een chronische aandoening

ALL OF ME is een plek waar jonge mensen met een chronische aandoening elkaar kunnen vinden. De website is ontwikkeld om jong volwassenen met een chronische aandoening te ondersteunen. ALL OF ME wil jongeren van 16 tot 30 jaar met een aandoening helpen om sterker in hun schoenen te staan en de baas te zijn over hun eigen leven. ALL OF ME bevat informatie, tips, ervaringsverhalen, oefeningen en de mogelijkheid om ervaringen te delen met lotgenoten.
ALL OF ME is een initiatief van 10 patiëntenorganisaties en ontwikkeld in samenwerking met een adviesgroep van jongeren, het Trimbos-instituut en IPPZ.
ALL OF ME organiseert een paar keer per jaar een ALL OF MEET. Bij een ALL OF MEET ontmoeten jongeren elkaar, is er een workshop, een leuke activiteit of een praatje van een interessante spreker. ALL OF ME is ook te volgen op Twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten