donderdag 19 januari 2012

Wegwijs in de zorg


Zit je met de volgende vragen?
"Kan ik verlof opnemen om mijn zieke moeder te helpen?" "Hoe kan ik mijn huishouden zelf blijven doen?" "Mijn kind spijbelt vaak. Wat kan ik doen?"
Op webportaal regelhulp.nl , de wegwijzer van de overheid naar zorg en ondersteuning, vind je antwoord op deze vragen. Het helpt mantelzorgers, ouders en opvoeders, mensen met een beperking of chronische ziekte, ouderen en zorgprofessionals op weg bij vragen over wonen, werk en inkomen, vervoer, opvoeding enz. Vanuit de persoonlijke situatie worden mogelijke oplossingen geboden. Digitale formulieren kunnen worden ingevuld en direct naar de juiste overheidsorganisatie gestuurd worden. Een snelle weg!

Nog een tip. Vanaf 18 januari is bij de start van de Nationale Voorleesdagen geopend: de Digitale Kinderboekwinkel Gratis te downloaden in de AppStore, tijdens de voorleesdagen ontvang je het boek  'Van mij en van jou' van Hans en Monique Hagen gratis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten