donderdag 9 februari 2017

Theorie: oefenen en leren voor je rijbewijs.

Met de oefenprogramma's van theorie.nl vergroot je de kans om te slagen voor je rijexamen auto, bromfiets of motor.
Naast de volledige theorie op de site, kan er eindeloos geoefend worden met de theorie-examen module. Er is een gratis demoversie en een betaalde versie van de proefexamens beschikbaar.
TIP: er zijn lokale bibliotheken waar je zonder kosten kunt oefenen. De bibliotheken van Enschede, Hengelo en Almelo bieden deze service, na inloggen op het interne wifi-netwerk op een pc van de bieb of je eigen apparaat, kun je aan de slag!

1 opmerking:

  1. Toen ik bezig was voor mijn rijbewijs en theorie kreeg ik van mijn autorijschool een cd met oefeningen en een leerboek met alle regeltjes en ik was de eerste keer geslaagd. Die oefeningen zijn echt de moeite waard!

    BeantwoordenVerwijderen